" liverpool satılıkmış alak mı ? " diye teklif getirdi bana. olmaz dedim, takımımıza ihanet olur dedim. sonra, liverpool' daki iyi oyuncuları kendi takımımıza alırız, sonra da klübü kapatırız teklifinde bulundum. düşünüyor şimdi.
öyle utanç verici bir edit sebebim var ki sormayın gitsin.*