tahminen cool adam kendine böyle bir üslup benimsemiş ve yazar olduğundan beri bunu sürdürerek büyük bir kitlenin dikkatini çekmiştir. artık "ben" butonuna basarak hangi entrylerim iyi oylanmış demekten ziyade (bkz: cool adam) başlığı altındaki yazıları okumakla meşguldür. facebook ta grubu bilem var.