giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
ahmet türk e saldırıyı kınayanları kınamak
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
1
↓
galeri
?.
kınamanın şekli önemlidir. düz bir kınamamıdır yoksa esefle kınamamıdır. bana soran olursa ki pek sanmıyorum, ben esefle kınıyorum. fikir ne kadar sakat olursa olsun, sorunu kaba kuvvetle çözemezsiniz. kaldıki adamın soyadı türk. biraz saygı lütfen.
sticks
15.04.2010 01:26
0
...
şikayet et
#7809374
kaydet