lost

entry4258 galeri
    2905.
  1. ilk 2 sezonunu 4 günde bitirdiğim bu diziyi yarattığı gizemleri akla mantığa uygun cevaplar verecek diye sevmiştim. sonra benjamin geminin dümeni gibi birşeyi çevirdi adayı yok etti, çekik gözlü ölülerle konuşmaya başladı, ben de diziyi izlemeyi bıraktım.

    tahminim saçmasapan bir şekilde diziyi uzaylılara bağlayacaklarıydı ve bu beni kesinlikle tatmin etmezdi. son günlerde okuduğum spoilerden anladığım kadarıyla uzaylı olmasa da ruhani olaylara bağlamışlar cevapları. izlemeye devam etseydim bu da aynen uzaylılar gibi tatmin edici olmayacaktı.

    diziyi izlemeyi bıraktığım için kendimle gurur duyuyorum, sigarayı bırakmışım gibi.
    0 ...