lost

entry4258 galeri
    2904.
  1. "cevap nerde lan, bu muydu yani bunun cevabı" diye dizi izlenirse hiç zevk vermeyen, hatta itici gelen dizidir. adamlar dünyayı baştan yaratmıyor, alt tarafı dizi çekiyor; çok şey beklememek daha mantıklı aslında.

    --spoiler--
    benjamin: ilana, öylece karşımızdaydı. Jacob tarafından yetiştirildi. sizleri, adayı korumak için eğitildi. Size kim olduğunu söylemesinin üzerinden fazla geçmeden patlayıverdi. adanın onunla işi bitmişti. merak ediyorum da bizimle işi bitince ne olacak.

    bu adam bu aralar az konuşuyor ama boş konuşmuyor. es geçmemek lazım söylediklerini. o değil de ilana'ya yazık oldu; yeni yeni ısınmaya başlamıştım kıza.
    ---
    hugo: neden benimle olmak istiyorsun ki?
    liby: seninle olmak istiyorum, çünkü senden hoşlanıyorum
    hugo: benden hoşlanıyorsun, çünkü hayalinde görmüşsün.

    sonraki öpücük neydi lan, beklemiyordum öyle bir şey liby'den. al sana hayal der gibi.*
    ---
    son olarak; desmonda lock'a çarptıysa bir bildiği vardır. o dizide bir şeyleri bilerek yapan tek insan o zaten. gerçi adadaki desmond da biraz cinsleşti. "korku ne ki hacı?" falan demeler. sayid'e olan şey oldu sanırım ona da, zaten o da sayid gibi boş boş bakıyor.*
    --spoiler--
    0 ...