cool adamla her nasıl olduysa şirinler'in (bildiğin mavi olan) eline düşmüşüz. nasıl kurtulacağımızı tartışıp duruyoruz. bizi önce bağlıyorlar, daha sonra çözüyorlar ve bir kepçenin (bildiğin inşaat kepçesi) üstüne koyuyorlar. o sırada benim sigara krizim geliyor ama sigara yok. cool adama durumu söylüyorum. bana sigaranın zararlı olduğunu içersem paraları harcayamadan ölebileceğimi söylüyor.
o sırada cebimden bir tütün paketi çıkıyor. ama tütünü saracak bir şey bulamıyorum. işte tam o esnada cool adam kendine yakışanı yapıyor. iki tane 100 tl'lik banknot (bildiğin para lan) veriyor, sigaramı birine sarıyor ve içiyorum. daha sonra neden iki tane banknot verdiğini soruyorum. oda aynen şöyle diyor:
- dostum içiyorsan en pahalısını, en kalitelisini içeceksin. cebimde 200 tl'lik banknot yoktu kusura bakma. o yüzden iki tane verdim.