haftasonu oynanacak derbide kesin olarak nihat, tabata, nobre, ekrem, toraman'dan ve büyük ihtimalle rüştü ve ferrari'den yoksun çıkacak takımım. artık geriye kim kalırsa çıkıp oynayacak, mücadelesini verecek.
ki bursaspor bugün puan kaybetti ve haftaya da kaybedecek.
kısacası umudun kare kökünden can çıkartan beşiktaş,
sen varsan, umutta vardır!