beşiktaşlı asil dururdu ya hani... takımının arkasında yensen de yenilsen de derdi ya...
yok hocam yenilsin başım gözüm üstüne. ama bi çaba gösterirsin taraftarına. o ruhu yaratırsın. sümsük veletler gibi mahalle futbolu oynamazsın. paranızı mı vermediler olum nedir yani. ha zaten baskılar var galatasaray dan...
kalbimsin beşiktaş. ama böyle de olmuyor iki gözüm.