iyidir güzeldir yıllardır kullanırım fakat işin komiği ben küçükken ve daha kepeğin ne olduğunu bilmezken babam kullanırdı bundan. ben de markanın adı "kafa ve omuzlar" manasına geldiği, en azından 8 yaşındayken o kadar biliyorduk, için saç ve omuzları yıkamak için yapılmış bir şampuan olduğunu zannederdim.