head and shoulders

entry105 galeri
    33.
  1. iyidir güzeldir yıllardır kullanırım fakat işin komiği ben küçükken ve daha kepeğin ne olduğunu bilmezken babam kullanırdı bundan. ben de markanın adı "kafa ve omuzlar" manasına geldiği, en azından 8 yaşındayken o kadar biliyorduk, için saç ve omuzları yıkamak için yapılmış bir şampuan olduğunu zannederdim.
    0 ...