ufaklı tefekli spoiler içerir. birazda kendi yorumum.
--spoiler--
dezmınd, faraday ve çarli nin geri döndügü dizidir. bunlar şimdiki zamanda yaşıyorlar ama ada da geçen olaylar zihinlerinin diplerinde geziniyor. faraday çok önceden patlattım ben bu bombayı diyor ve şimdiki hayatları mevcut. bunlar bu hayatı degil ada yı istiyorlar. diger istemeyenler de isteyecek çünkü dezmınd onlara göstereceklerim var dedi. ben onun yalancısıyım. hani bazen diyorum kendimce, başımıza bir iş gelince ya da bir şey duydugumuzda ''lan ben bunu daha önceden sanki yaşamıştım'' cümlesi. biraz bunu anlatıyolar gibi geldi bana.
--spoiler--