ne yapmalı

entry19 galeri
    8.
  1. kanal d de sabahları yayınlanan çoğunlukla sabahları tv izleyen hanımlara hitab ettiğini düşündüğü için gereksiz yere abartılı şekilde şu konuda ne yapmalıı! ne yapmalııı! diye bastıra bastıra konuşulan programdır.. bu kadar abartmaya gerek yoktur. siz türk kadınını, türk halkını ne zannediyorsunuz?
    0 ...