6x10 favori karakterim sun olduğu için altıncı sezonda en büyük zevkle izlediğim bölüm olmuştur.
ama efendim, nerde o eski bölümler, others'ın denizin üstünde, walt'u almaya geldiğini söylediği sahne, charlie 'nin alalacele eline no penny's boat yazıp boğulmadan önce elini desmond'a gösterdiği, alex' in vurulduğu, jin içindeyken geminin patladığı sahne, hepsinin heyecanla izlediğimiz flashbackleri ve şuan sayamadığım heyecandan ölerek izlediğimiz bölümler...
o tad var mı şimdi, çok özledim eski lost'u sözlük. hepsini unutsak bunu unutur muyuz: