lost

entry4258 galeri
    2781.
  1. --spoiler--
    ne türlü biterse bitsin memnun kalmayacağımız dizi.

    arkadaş bu dizide herkes kendisiyle çelişiyor. dharma halkına soykırım yapan faşist ricardo peygambermiş meğersem. nasıl iş anlamadım. jacop beyaz giyiyor diye mahallenin iyi abisi sanılsa da richardı ayaklarının altına aldığında "senin şeytan olduğunu söyledi" cümlesinden sonra bi mimiği var bildiğin orospu çocuğu bakışı. bi yandan da jacki hurleyi kurtarıyor iyilik timsali yapılıyor ama tapınakta ölen onlarca insanı siklemiyor falan.

    siyahlı abimiz, bırak beni gideyim hacı diyor jacoba, mağdur edebiyatı yapıyor. ama black smoke halinde işlediği cinayet sayısını saysan altından kalkamazsın sözlük.

    herneyse zaten 2004'ten bu yana 6 senelik bir diziyi iyi-kötü savaşına bağlarlarsa sülalesine söverim jey jey abramsın falan.

    ulan dharma diye birşey yutturdular bize 2 sezon. Arkadaş bunlar neci, kim çağırdı bu herifleri? Nası oldu da böyle adada güçlendiler. Madem adada 2 güç var. Jacop ve karşıtları. Dharma- Others savaşı niye vardı? herifler jacobı anası babası gibi sayıyordu. onları da jacob getirmedi mi adaya? niye jacobun tayfası bu heriflerle savaşıp duruyor en sonunda da kadın çocuk ayırtetmeden öldürüyor itoğlu itler.

    siyahlı adamın adı neymiş? ulan aç artık gözünü lost izleyicisi anlamıyor musun? adı hüseyin olsa ne farkeder, esau olsa ne farkeder, necati olsa ne farkeder. yapımcıların yaptığı da bu zaten. şunun adı ne, şu neci, bunun babası kim falan diye millete nikotin gibi veriyorlar resmen merakı. sonra da bu merakla mal mal oraya buraya teori yazıyoruz.

    john locke'a neden babasını öldürmesini istediler? bu ufak bi örnek. böyle ufak örnekleri açıklayacaklarını sanmayın. açıklamayacaklar. zaten hepi topu 7 bölüm kalmışken mal mal jack'in oğluyla olan duygusal bağını izletiyorlar bize. bir de annesini merak ettiriyorlar o ara. ulan sanki sorular yetmiyor da bir de yeni yeni sorular çıkartıyorlar flashside larda.

    ben şunu bilir şunu söylerim, bırakın 7 bölümü 1 sezon daha eklense bu herifler yine açıklamayaz kafamıza soktuklarını, neyini açıklıyorlar? bunu akıl ederek izlemenizi ve hayal kırıklığına düşmemenizi öneriyorum başka da dicek bişey yok.

    lost çok ama çok daha güzel bitebilirdi. iki tane yavşağın egolarını tatmin etmek için kavga ettiği bir dizi halini almamalıydı.

    --spoiler--
    0 ...