istanbul'un çeyreği kadar olamayacak bir yeri türkiye'nin ve hatta 'dünyanın' en güzel yeri diye nitelendirmek kesinlikle görmemişliktir. görmediğiniz için size öyle geliyordur ki istanbul'un güzelliği ile yarışacak tek il yoktur şu ülkede. kaldı ki diğer ülkeler... rüya mı görüyorsunuz? hayallerle mi yaşıyorsunuz arkadaş? öyle bir övünüyorsunuz ki sanki meleklerin şehri los angeles, aşıkların kenti paris! alt tarafı çakma bi saat kulesi olan, garip isimli sahile sahip şişirilmiş balon bir yer. yok kızları güzelmiş, insanları modernmiş. hayatınızda gördüğünüz en güzel izmirli kız ile isveç'in en çirkin kızını karşılaştırmak istiyorum aziz kardeşlerim, kaldı ki her izmirli kız miss turkey 2010'daki gibiyse zaten düşman başına, alın tepe tepe sevişin.