yazılan bir entry'nin eski hallerini görmeye kimsenin ihtiyacı yok, kaldı ki yazar zaten enrty'sinin görünmesini istediği halini ve son şeklini edit yolu ile düzenliyor. biran önce vazgeçilmesi isabetli olacak bir uygulama olmuş...
buradan da sevgili site yöneticilerimize sesleniyorum; bu ne saçma hayat, bu ne dingil hayat ya, bu ne kolpa hayat, bu ne manyak yaşam tarzı, bu ne bohem ya?!?