Uzun zamandır teorilerde düşündüklerimiz gerçekleşmiştir. Jacob peygamber, Black Smoke ise şeytan. Jacob insanların doğaları gereği iyi olduğunu savunmakta, Black Smoke ise tam tersini. Jacob ispat etmek için adaya sürekli insan getirir. Çünkü insanların iyi olduğuna inanır... (((Hatırlarsanız Miles ne demişti Benjamin Lunis'a; Jacob sen onu öldürürken bile senin için birazcık da olsa şüphesi vardı diye))) ... Büyük ihtimalle yüzyıllardır adaya insanlar gelmekte Jacob onları kullanıp Black Smoke'u -muhtemelen kardeşi bence- ikna etmeye çabalamaktadır. Black Smoke ise Jacob'ı öldürüp adadan ayrılmak istemektedir.
Şimdi ne oldu?Jacob öldü. Black Smoke ölümsüz. Bizim 6 tane candicate var onlar da ölmüyor sanıyorum ki...(Jack ve Richard'ın dinamit sahnesindeki gibi)...Bir savaş olacağı söyleniyor. işte benim spoilerın bu ön bilgiden sonra savaş hakkında olacak. Bilmiyorum ne kadar atarım ama bir başlayacağım. 1.Dünya Savaşı gibi bakalım olaya.
itilaf: Flocke, Sawyer, Sayid, Claire, Otherstan grup, Kate
ittifak: Sun, Benjamin, ilana, Jack, Miles, Hurley, Richard
ABD kuvvetleri gibi sonradan savaşa girecek olan: Widmore ve ekibi
savaşta ki bu savaş manipülasyon savaşı mı olur, top tüfek mi yoksa özel güçler falan mı kullanılır bilmiyorum ama en önemli kişi dizinin başından beri bizim hiç sevmediğimiz Jack kişisidir. Jack Sawyer'a adadan ayrılmayı, Kate'e iki gıdım penis ve bakış, Sayid'e iyiye dönme şansı, Claire'e bebeğini vermeyi teklif edecektir. yıllardır Jack'i tanıyanlar bence bunu kabul edeceklerdir. Savaşı itilaflar kazanacaklar. Ve versay antlaşması gibi black smoke'u adada tutacak candicate'i de belirleyeceklerdir. Bunun için de 108 numaranın kim olduğunu bilmeliyiz bence. Arkadaşlar unutmayalım Erol Taşlar sürekli kaybetti filmlerde, yine öyle olacak.
Asıl bomba bölüm Black Smoke'un nasıl bu hale geldiğinin öğrenilmesi hali olucak. Şimdi ben çok saçma bir şey daha yazıcam. black smoke'un bu hale gelmeden önceki hali nasıldır? Yani bizim 06x09'da gördüğümüz hali başka birisinin hali sonuçta diye tahmin ediyorum. Yani ölen kişilerin bedenine giriyordu. Ben bedeni alınmadan önceki görüntüsünü çok merak ediyorum.