Final bölümünün ismiyle beni kopartan dizi.O kadar senaryo diyelim en ince ayrıntı diyelim yaratıcılık diyelim.THE END diye son bölümmü olur.Çok yaratıcı hiç kimsenin aklına gelmezdi zaten.Ama finalden bir bölüm önceki bölümün ismi Türkçe olarak ''Onlar Niçin Öldüler'' bu güzel olcak bence.