şu ana kadar izlediğim lost'un en iyi bölümüydü! hafızama kazınan 2 bölüm var artık, birincisi 6. sezon 9.bölüm bir diğeri ise 4. sezon 5. bölüm...
her bölüm böyle olsun yeter hacı, varsın soruları yanıtlamasınlar. belki de yanıtlamazlar seyirciye bırakırlar cevabı. onlar bulsunlar cevabı diyebilirler işte böyle derlerse bu dizi yıllarca tartışma konusu olur ve lost ölümsüz olur! çünkü kimse ortak bir noktada mutabık kalamayacak ve her zaman zihinlerde tazeliğini koruyacak.
evet lan ben senarist olsam bir çok soruyu cevapsız bırakırdım, gitsin izleyiciler çözsün bilmeceyi, bana ne ki?