lost

entry4258 galeri
    2694.
  1. 6. sezon 9. bölümü, lost tarihinin en iyi bölümlerinden olmuştur kanımca. şu bölümü herhangi bir sezonun finaline koysanız sırıtmazdı, 6. sezon hariç tabii. gerisi çok ağır spoiler, read at your own risk.

    --spoiler--

    - richard abimiz de şaka maka 140 yıldır yaşıyormuş yahu. bu kadar fazla olmasını beklemiyordum açıkçası ben.

    - insanın bu bölümden sonra iyice black smoke'un tarafını tutası geliyor. bana bir kaç bölümdür jacob tanrı da man in black tanrının elinden kurtulmaya çalışan şeytanmış gibi geliyor. hoş durum öyle olsa jacob niye öldü de yerine aday arıyor? belki de şeytandan kurtulması için yapılması gereken düzenli olarak varolan sistemi yenilemek, sonuçta jacob öleceği zamanı da kendi tasarlamış. öyle olmasa richard'ı zamanında altettiği gibi ben'i de altederdi öldürme işlemi sırasında.

    - o kadar süre adada kala kala richard iyi ezberlemiş ortamı. gece falan dinlemeden şak diye buldu kolyeyi gömdüğü yeri. tebrik etmek lazım.

    - man in black ne zaman aksiyona geçeceğini iyi biliyor. richard'ın tam anlamıyla yaşamdan ümidini yitirmesini izledikten sonra çıktı ortaya. jacob ile aralarındaki fark da burada zaten. man in black insanların artık hayatlarında hiç bir ümit kalmadığı zaman gittikleri bir psikolog görevi görüyor. jacob ise adaya insan getirmekten başka hiç bir işe karışmayan bir bünyeyken "peygamberi" olarak richard'ı atıyor. burada çizilen portre de "insanlara doğru yolu göstermezsen mutlaka kendilerini şeytanın kollarına bırakıverirler" gibi bir şey oluyor. enteresan.

    - jacob'ın yumrukları da felaketmiş yahu. iki üç kroşede yığdı richard'ı yere. helal olsun.

    --spoiler--
    0 ...