artık bulamaç olmustur, yormustur , yorulmustur.o derece ki sadece o paralelde devam etseler kabulumdür, hem orası bence daha heyecanlı,sawyer polis felan ,benjamin ögretmen... bana daha ilgi cekici geliyor.yani normalde biri kıyıya gidecez o barakaların oldugu yere deyince , sonra o carlıs widmor u görünce öeeh diyesim geliyor artık.iyi ki bir sacmalık yapıp diziyi arsivlemeye karar vermemişim.