--spoiler--
sayid şşş sayid kate'ın ilk defa bir sözüne katıldım lan. "nen var kuzum" hakkaten ya, kız ölüyodu önünde. kate diye mi kıpırdatmadın kılını bile, insan neticede oğlum kendine gel. sen sen değilsin ya noldu sana?? şaşırtmaya devam ediyosun olmuyo böyle, içindeki "iyiler"i tapınak mı aldı yedi, o pis su sana mı karıştı?? anlamadım ki ya.. kısa sürede toparlanman dileğiyle...lütfen bak.
--spoiler--