lost

entry4258 galeri
    2665.
  1. sikko bir bölüm olduğunu söylemeliyim 8. bölümün. bir ters köşeye yatırmalar, anaaa şu işe bak lan demeler, şaşırtmacalar falan yoktu.

    bundan dolayı pek öyle heyecanlı bir şekilde izlemedim.

    gelecek bölümde umarım bunu telafi ederler. zaten kate'in olduğu her bölüm lost'un kara lekesi bence. kate'in şu ana kadar herhangi bir etkinliğini göremedik dizide. diziyi sıkıc hale getiriyor, sawyer'da ona nazaran öyle...

    hala söylüyorum desmond olmadan bu sezon biterse senaristi ta iki kaşının ortasından vururum, hem de gözümü krpmadan, benjamin linus'ın soğukkkanlılığıyla!
    0 ...