ülkemizde gün geçtikçe diktokrasi(diktatörlük+demokrasi) kavramına dönüşen olgu,partiye oy veren çoğu vatandaş kendi ilinde kimin milletvekili adayı olduğundan dahi haberi yok.parti başındaki bi adam herkesi kendi seçiyor o kimi söylerse bakan o oluyor,hatta cumhurbaşkanını bile kendisi seçiyor.mecliste çoğunluk onda olduğu için anayasayı istediği gibi şekillendiriyor,yargıyı da yürütmeyi de yasamayı da kendisi götürmek istiyor.medyaların haber yapma yetkisini kısıtlamaya çalışıyor.lafın kısası kendi karşısında olan herşeyi yıkmaya çalışıyor.umarım bugünleri de atlatırız ve demokrasi-gerçek demokrasi-bizim memlekete de uğrar.