cem karaca'nın 18 dakikalık şarkısında hayat hikayesini anlattığı zaat. güzel şarkı. güzel, saf bir yüzü var bence.
ben bu şarkıyı tiyatro sahnesine koyma hayali olan bir insandım. -dım diyorum çünkü hayallerimin gerçek olamayacağını öğrendikten sonra insanlığımı bıraktım bir kenara. müzikal açıdan müthiş bir şarkıyı bir müzikal haline getirmek ayrı bir güzellik olurdu tabi. elbet biri yapar bunu. ben de herkese gidin izleyin çok güzel diye tavsiye ederim. ama ben gitmem. git!