1-2 dönem daha başkan olarak kalırsa beşiktaş'ın kombine satışlarını dibe vurduracak olan bir adam tarafından yönetilen kulüp. sezon başında "bu seneki seçimde bu tüpçünün karşısına herhangi bir aday çıksın yeter, çıkan da kaybederse bu kombineyi kırarım, kırmazsam da topum." demişti bir ahbabım. kırmış, telefonla da resmini çekip o sözü verdiği ortamdaki herkese yollamış.
bu adam bile maça gitmiyorsa emin olun tribünden vazgeçecek adam sayısı çok fazla olacaktır.
kan kaybediyor beşiktaş.