ayrıca reha muhtar'ın bugünkü yazısında başkanın ağzından yaptığı aktarmaya göre, sezon sonunda mübariz mansimov tarafından 15 milyon euroluk ve futbol komitesi tarafından bir o kadar para verilerek iki tane yıldız futbolcu alacak kulüp.
buna da en çok basın sevinmiştir. gelsin şimdi "başkanım beni al" manşetleri.