ya son yorumlardan anlamadım ben başka dizi mi izliyorum. acayip lost fanatiğiyken yeni sezonda daha tatmin eden bir bölüm olmadı beni. soru cevap olaylarını geçtim ne heyecan ne birşey geçen hafta üfürükten sayidli bölümde biraz aksiyon vardı gerisi traş. anladık iyi kötü savaşı tarzı birşey olacak , adada olanlar diğer tarafta da paralel ilerliyo vs...eee merak unsuru heyecan unsuru nerde yedi bölüm geçti. 607 nin sonunda periskop kafasını görünce bir o yana bir bu yana dönüyor beni gülme tuttu resmen.