yer : "ne zaman" klibi
25. saniye : bu ne lan bunlar da şarkıcı oluyosa pehh.
40. saniye : serdar ortaç olmasa hayatta dinlemem
1. dakika : sadece nakaratı güzel
2. dakika : sesleri uyuyor yoksa adamda iş yok
3. dakika : aslında güzel şarkı
4. dakika : olm süpermiş lan
şarkı bittikten 10 dk sonra : "ben aşkının yalancısıyım ozamaaann.."
ve tüm hafta dilinize dolanır bu şarkı.yalansa yalan de.