--spoiler--
yok gençler yok artık lost lost değil, ben de ben değilim. Lan izlediğim en duygusal bölümlerden biri olmasına rağmen bir kaç haftadır hani olm benjamin linus diyenlere tokat gibi cevaplar verip wildmore'dan tutun seçmece karpuz hesabı adam kovaladıklarını daha iyi anlattı artık. hani bir zamanlar hatch dedikleri bir ambar vardı gençler; kapağına vura vura ağlıyordu john locke hatta... oysa orası bir ambarmış hep bir tuşa 108 dk. da bir basılıp duruyormuş falan...hatırladın? işte ilerki yılların bölümlerinden birinde orası için bir deney yeri yazıyordu. bir de oraya yeni biri gelmeden eskisi gidemiyordu. aynen öyle oldu ada. biri başına geçmeden öncekiler gidemiyor. hal böyle olunca jacop öldü, black smoke'muz kaldı o da aday olarak benjamin'i koymuş ama daha geçen hafta mıydı neydi sawyer sen aslansın kaplansın...ulam smoke ne yanar dönermişsin lan sen.
--spoiler--