madem soykırım olayımız kabul edildi, madem yapmadığımız şeyle suçlanıyoruz, o halde yarından ötesi yok hemen azeri halkımızın da hakkı ve onların ermenilerin yaptıkları katliamlardab korumak için hemen tasarıyı hayata geçirelim.
evet ermenistan duy sesimizi. buradan mehter marşısın çalsak, korkudan denize atlarsın.
bir söz vardır, bunun gibi bir söz idi, tam hatırlamıyorum; türk'ün sabrı yücedir ama bir taşarsa önünde sadece allah durabilir diye.