evet 606 ile bir sayid jarrah ile aksiyon vakti bölümü daha izlemiş olduk yavrum benim ne güzel katlediyo milleti.
--spoiler--
birde dark side olmasaydı yavrucak neyse.allahtan dokturcuğumuz light side hatta lider olucak diye düşünüyorum bir sawyer a bir de şu jack e bişey olmasın başka bişey istemiyorum.
yalnız kate e ne olucak lan hepsi yamyam gibi baktı ona öyle.bir de blacksmoke ve adamları 20-30 kişi desek e kim durucak bunların karşısında bizim lostiler daha olayı bilmiyo adada tur atıyolar.
sawyer ı neden flock un yanında görmedik bunu bilen varmı ? en son katılmıştı diye hatırlıyorum ben.
--spoiler--
güzel bölümdü.ve lütfen cevap istiyoruz verin hele 2-3 tane cevap diye kıvranmayın sevgili yazarlar daha kafadan 10 bölüm filan var yahu alabildiğimiz kadar cevap alacağız tabi.ve olduda gizemli şeyleri öğrenemedik lost un olayı o değilki o sorunun cevabını alalım lost un esas olay dramadır o yüzden duygu yüklü mesajlar çakıyo bir kaç bölüm arada bize budur lost.güzel bir şekildede biteceğine inanıyorum ben.o yüzden kafaya takmadan izleyin rahat rahat.