lost

entry4258 galeri
    2570.
  1. ilk baştan beri anlamadıgım şey ''neden kimse kimseye bir b.k anlatmıyor?''. ya düşünün bir adaya düşüyorsunuz ve ilginç olaylar yaşanıyor susuyorsunuz. la insan çatlar anlatır (bkz: amk). herkes ayrı bir dolap peşinde. herkes kendince kahraman olmaya çalışıyor, birşeyleri ispatlamanın peşinde koşup duruyorlar. son sezona girdik ve hala akıllanmadılar aynı şekilde hala kimse kimseye birşey açıklamıyor. bunların hepsi adayla alakalı birşey bilip mi susuyorlar dicem ama öylede degil. arkadaşım paylaşın, fikir alış verişi yapın, beyin fırtınası diye birşey var onu yapın. ne o öyle kahramanlık durumları falan. al işte japon amca da gitti. belki de gitmemiştir 2 bölüm sonra beyzbol topu ile gelir. hiç şaşırmam.
    0 ...