kendisini eleştiren ve bunu iki lafın arasına "saçma-saçmalık" sıkıştırarak niteliksiz bir şekilde yapanların, ne yazık ki fikirsel düzlemde neden saçmalık olduğunu, sadece kendine saçma gelmesinden değil de şu şu şu somut sebepler yüzünden bir "boka" benzemediğini açıklayamaması ve açıkçası sunulan fikirler onların zihniyetine göre "uç" geldiğinden, bu yüzden karşı argüman yaratamamaları sebebiyle hissettikleri yetersizlik halinin vermiş olduğu saldırganlıkla hiçbir yere varamayacaklarını anlamaları gerek.
bu söylediklerim, bluevelve yazılarının içeriğinden ve beğenilerimden bağımsızdır. mevzuda bluevelve bir rol modelidir. bir şeyler üreten ve sürüden aykırı olan kalemlerin, nasıl basit hamlelerle yok edilmeye çalışıldığının göstergesidir. tek derdim de budur zaten. bu yazar olağanüstüdür falan demiyorum. ancak dangalak da değildir. yazarlık kalitesi belli kriterlere sahiptir ve hiç kusura bakma ama ben senin bu model bir yazara karşı, altyapıdan yoksun eleştirilerini veya tavırlarını dikkate almak zorunda değilim.
ayrıca kişi birini siklemediği zaman kısa kısa anlamsız laflar söylemek yerine; hiçbir şey söylemez. önce ne dediğimizi bilmek lazım tabi.