lost

entry4258 galeri
    2567.
  1. ---sezon-6-spoiler---

    6.sezonun en ekşınlı bölümü oldu. locke tapınağın altını üstüne getirdi, kate yine bir çekik gözlüden ayar aldı, jackob-hurley tayfası da ortalarda gözükmedi, sayid adam öldürmeye devam etti.

    -bu bölüm en çok üzüldüğüm şey dogen'in ölmesi oldu. pezeveng sayidin sayesinde öldü. e adam birşey biliyorda ölmesini istiyordu zaten. bu sayidin bir kıllık yapacağını biliyordum da bu kadarını beklemiyordum. ama dogenin bu kadar kolay altedilmesi, hatta sayidi dövüşte maymuna çevirdikten sonra böyle olması biraz kolay kaçmış.

    -sayidin paralel evrende gemi müttebatından herifle, jackle ve jinle karşılaşması da illa ki bu karakterlerin birbirleriyle bir bağlantısı olacağını gösteriyor. ama bu iki evreni nereye bağlayacaklarını çok merak etmekteyim.

    -locke'un iyi mi kötü mü olduğu, ya da adaletli mi adaletsiz mi olduğu konusunda da çelişkideyiz. yani herkese bir vaati var, çoğu kimseyi öldürmüyor. hatta sahilde adamları öldürdükten sonra diğerlerini niye sağ bıraktığını anlamamıştım. hala dea bilemiyorum. önüme geleni öldürürüm gibi bir düşüncesi yok sanırım. jackob ise çok kayış bir adam görüntüsü içerisinde. yani hiçbirşeyi sallamıyor sanki. tabi bu kendisini kötü yapmaz ama biraz kötü soğukkanlılığı var gibi. ayrıca. temas ettiği adamlara seçme şansı tanımamıştı. neyse ben hala jackob'ın iyi taraf olduğunu düşünüyorum.

    -miles'ın jinden sonra kate'e ikinci ayarı "sawyer seni paketledi" lafını söyleyince içimizin yağları eridi. umarım clair ve locke kendisine attığı bakışların hakkını verir ve bu varlığı zarar olan kadını ortadan kaldırırlar.

    -artık hamle sırasının jackob'a geldiğini düşünüyorum. bundan sonra onun, ilona'nın gurubunun ve hurleylerin bir şeyler yapacağını düşünüyoum ki artık bir şeyler yapmazlarsa ortada ada falan da kalmayacak sanırım.

    ---sezon-6-spoiler---
    0 ...