6. sezonunun 6. bölümünü nete erken düşmesi sayesinde sabahın ilk ışıklarını görmeden izleyebilmiş olduk bu sefer. yapımda emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkürlerimi iletiyor, ve spoiler'a doğru tırıs tırıs ilerliyorum.
evet artık net bir şekilde savaşın başladığını görüyoruz. saflar da aşağı yukarı belirlenmiş durumda. jacobenler olarak hurley, jack, ben, ilana, sun, frank ve miles var. black smoke çetesini ise sayid, kate, sawyer, claire oluşturmakta. buradaki tek belirsizlik jin'in hangi tarafta olacağı. sevenler ayrılırsa enteresan olabilir, jin black smoke ile olmayı seçerse.
ayrıca yine sanıyorum ki black smoke gerçekten "aday"lara zarar veremiyor. sayid'i öldürmemesinin nedeni de o zaten, yoksa mesaj iletmek falan değil olay, claire de gayet aynı mesajı verebilirdi sayid'in söylediği gibi. ama yapmıyor. neden? çünkü dumanlı abimizin amacı aday sıfatıyla orada bulunan sayid'i kendi tarafına çekmek. zamanında benjamin linus'ın tacını elinde bulundurduğu manipülasyon krallığının yeni hükümdarını black smoke seçiyorum huzurlarınızda.
yeni sorularımız da yok değil tabii.
- sayid'in kardeşinin gittiği hastanede jack'in ne işi vardı yahu? bunların hepsi 100 metrelik alanda mı yaşıyorlar tamam los angeles'talar hepsi anladık da.
- "no english" jin'in mafyayla nası bi alakası vardı? bununla ilgili uçak sonrası gümrük kontrolünde çıkan dolar balyalalarının bir alakası mı vardır ki acaba(bakınız 6. sezon 1. bölüm)?
- e hani claire jin'e kate benim bebeğimi aldıysa onu öldürürdüm dediydi? öğrendi şimdi kate'in hakkaten bebeğini aldığını, neden kate'e saldırmaya bile tenezzül etmedi tapınaktan çıkarken? claire yavrum benim hatun bebeğini kaçırdı balım canım bi tanem, bi tokat ataydın bari de iki cat fight göreydik yahu!
şimdilik akılda kalanlar bunlar. ha bu arada şimdi farkettim ki, bu bölümde ilk defa 1. sezona gönderme yoktu. geçen bölüm jack, ondan önceki bölüm de locke'la ilgili deli göndermeler içeriyordu 1. sezondaki aynı numaraları bölümler. ama bu sefer bölüm sayid üzerine kuruluyken 1. sezonun 6. bölümü sun-jin ikilisinin flashbacklariyle alakalı çıktı. acaba 9. bölümü izlesek oradan bir şeyler çıkar mı? of bilemedim. hayatımı yedin lan lost!
edit: bu arada bir sonraki değişikliğe kadar 3000.entrysini yazmış olmanın verdiği haklı gururla hayatıma devam edeceğimi belirteyim. hani size ne oluyosa artık