deli olmak istenmiyorsa become a legend regular oynanır, 4. sezon basitleşmesinden ötürü bırakılır. professional da oynamak için karakterin 4 yıl boyunca gelişmesini beklemek ve normal hayatta şampiyonluğa oynayan bir takıma transfer olmak gerekir.
not: tabii zorluk ayarını ilk sezon sonunda değiştirmek de mümkün diye hatırlıyorum.