beşiktaş

entry19538 galeri ses2
    1416.
  1. nasıl iştir anlamadım, gs olsun fb olsun yöneticileri billurlarını yaymış izliyolar maçı, bjk yöneticileri hep diken üstünde duruyo şeref trbününde. ilginç bi enstantane, diyeceğim buydu.
    tanım: iyi takım.
    3 ...