konaminin berbat ettiği oyundur.artık oyun takım oyunu oynamaktan öte tek kişie bağlı bir oyun olmuştur.messiyi ronaldoyu rooneyi alan gidiyor.bunların hayalet casper özellikleri de olduğu için oyuncuların içinden de geçiyorlar.defans zaten birşey yapamıyor.boşver gitsin fifa 10 dururken değmez bu oyunla zaman kaybetmeye.