lost

entry4258 galeri
    2523.
  1. izleyicisine saygısı olmayan, izleyicisini sosyal ortamlarda madara eden dizi.
    şöyle anlatayım;
    hani çok popüler bir diziyi hiç izlememişsinizdir; mesela kurtlar vadisi'nin ilk versiyonunu. bir gün merak edersiniz; ve o dizinin fanı, başladığından beri hiçbir bölümü kaçırmayan arkadaşınızla bir bölümünü izlemek istersiniz. diziyi izlerken aranızdaki diyalog çok dogaldır ki şu şekilde cereyan etmez mi? :

    çömez: abi bu kim? neden böyle garip konusuyor?
    fan: bu laz ziya. mafya babası. kızı da çakırın karısı.
    çömez: çakır kim?
    fan: çakır ilk sezonda polat'ı yanına ve korumasına alan genç mafya babası. ayrıca kumaranesi var..
    çömez: hmmm...
    (bir iki sahne sonra)...
    fan: hassiktirr..
    çömez: noldu ki? neden heyecanlandın ki polat'ın lafına?
    fan: olum öyle deme, lafı baron'a soktu aslında; ikinci sezona gönderme vardı.
    çömez: büyüksün abi...

    oysaki lost'un 4 yıldır sıkı takipçisi bile olsanız, çok büyük bir fanı bile olsanız, diziyi hiç izlememiş bir arkadaşınız ile izlerken diyalog şu şekilde cereyan eder muhtemelen*:

    çömez: abi bu genç cocuk kim?
    fan: bilmem ki olum, daha önce hiç görmedim..(bir iki sahne sonra) hassiktir lan jack'in oğluymuş..
    çömez: hmmm.. peki bu tapınaktaki adamlar jack'ten ne istiyorlar, bunlar dost mu düşman mı?
    fan: bilmiyom olum, galiba dostlar, ama düşman da olabilirler.
    çömez: hmmm...peki abi bu çekik gözlü claire denen hatunu tanıyorsa neden ondan çekiniyor?
    fan: onu ne bileyim ya, gariba claire'e kötü bir şey olmuş..
    çömez: abi sen 4 senedir ne izliyon allahaşkına? beni mi yiyon? ben bile senden çok şey anladım diziyi izlerken...!!!

    velhasıl 4 yıldır hiçbir bölümünü kaçırmamış olsanız bile, çömez arkadaşınıza hava attıramayan dizidir, zira hala anlamamışsınızdır ne olup bittiğini. ondan bile az şey bilirsiniz, kafanız karışıktır...
    0 ...