acılım eylem planını asker üzerinden yürütmeye calışan hükümetin anladığı şu; darbe yok ve başbuğ'un temsil ettiği asker, demokratik düzen icinde görev yapmaya devam ediyor.
işte tam da bu nedenle askere yüklenmeler, yok tarihte ilkler, uydurma belgeler falan...polisin silahlanmasını geri cektiler ama cözümlenmemiş ve daha önce de söylediğim gibi; hala bir sorun olarak ortada duran ve ayaklarına dolaşacak olan kıbrıs...
birşey yapılması acilen gerekiyorken başbuğ'a yönelik ses kayıtlarıyla iyice suları bulandırmaya calışmak işe yaramayacak. türk insanının askere olan güvenini yıkamayacaklarını anladıklarında iş işten gecmiş olacak ve rus ruleti oynamak icin yeşil cuhalı masalara oturacaklar.
başbuğ'un temsil ettiği türk silahlı kuvvetleri ise cumhuriyet ve ilkeleri korumaya ne olursa olsun provake olmadan devam ettiği gibi, tc'nin osmanlının devamı olmadığını ve ümmet olmayacağını da kanıtlayacaktır.
unutulmamalı ki; türk silahli kuvvetleri, cumhuriyetin, laikliğin ve özgürlüğümüzün garantisidir.