evet bu belli zeki, yaratıcı ve düşünce deryası geniş bir yazar. bu nedenle ki arada bir sözlüğe uğrasamda tanımlarına bir göz atmadan geçemem.. #406033 'nolu entrysinde kendini tanımlamış yalnız şu ibare dikkatimi çekti;
bluevelve'nin kendi deyimiyle kendisi;
"Hiçbir suretle saygıdan , seviyeden ve terbiyeden ödün vermeyerek fikirlerini beyan etmekte, aksi istikamette gelişip ifade bulan düşün salınımlarına saygı çerçevesinde yaklaşan...."
kendinle çelişen yazar olmuşsun zamanla, ne güzel derdim elbet açtığı başlığı görmeseydim.. bir ekolden tiksinmeye neden olan yazısı.. #7332230 kendine gel bluevelve diyorum nacizane, tanımam etmem bir yazar kişisi olarak tavsiyem, bu sen değilsin sen kendini zaten tanımlamışsın kendi nick altında..
evet belki çok kızdın zira olayın daha öncesini takip etmedim, fakat sen sana yakışanı yapmalıydın diye düşünüyorum tanımlarını beğenerek okuyan bir yazar olarak. haydi kal selametle..
ps: bunlar bir tavsiyeden ibaret, ister al cebine koy, ister kaldır at çöpe..