kasım 2002 tarihinde başlayan ve temmuz 2007'de zirve yapan akp yükselişinin, mart 2009 itibariyle yerini inişe bırakmasıdır. akp'nin ülkeyi soktuğu tarihimizin en derin ekonomik krizi, dış ve iç politikada abd ve ab'nin emirlerini eksiksiz yerine getiren "emredersiniz efendim" ci kadro ve bütün türkiye'yi babasının şirketi, vatandaşları ise emrindeki işçiler olarak gören hastalıklı zihniyet en sonunda bıçağı kemiğe dayamıştır. sanılanın aksine bu iş bir darbeyle falan olmayacaktır; zaten akp'nin asabiyeti de bundandır. olası bir askeri darbe, 8 yıldır ülkenin içine her alanda "kakasını yapan" bu iktidarı bigünah olarak aklayacaktır ve bir süre sonra mağdur edebiyatıyla yine ortalığa salacaktır. bu yüzden akp, için için darbe duası yapmaktadır. en başından beri "sandıksa sandık, seçimse seçim" diyen akp, artık yolun sonuna gelindiğinin farkındadır ve sandıktan şeytan görmüş gibi kaçmaktadır.
akp ve takipçileri hiç umutlanmasınlar, bu iktidar darbe ile değil, seçimle gidecektir. ve yaptıklarının hesabını ahiretten önce bu dünyada vereceklerdir.