lost

entry4258 galeri
    2478.
  1. --spoiler--

    s06e1-2 i gördük, yeni başladılar abisi, hem herseyi acıklayacaklar zorlamayalım dedik.sonra saka gibi bir 3. bölüm geldi,ellesmeyin 4 cok süpermiş felan dedik.4 geldi ,gördük ,artık söyleyecek laf kalmadı.zaten bu dizinin tek izlenirliği, izleyicilerde bıraktıgı merak ,soruların cevaplanma beklentisi ,yoksa 2.sezonuna felan böyle baslasaydı bu ekibe bir cakarlardı, gözyaslarını tutamazlardı.

    neyse, nacizane elestirimizden sonra diziye gelirsek, kim ön plandaydı bu bolumde,locke ve sawyer.son sezonun koca bölümünde dişe dokunur sadece mağara ve isimler vardı.bu isimlere de bizim bu meshur sayılarla bir sıra vermişler,yahu bu sayılarla dizinin basından beri bir milyon tane konfigürasyon yaptınız,neler yoktu ki,hugo nun piyango sayıları,deli adamın koordinat sayıları,avustralyadaki amca,ambardaki numaralar vb. ,simdi bu mu bize ilginç gelecek,vay be cok aydınlandım dedirttirecek?ben sadece bu bölümden kwon ama hangi kwon olayını aldım gerisini saldım,ondan bir iş cıkacaga benziyor.ayrıca gorduk kı benjamin paralel evrende ögretmen ki yakısır,locke da babasıyla barısık,artık rahat uyuyabilirim.

    --spoiler--
    0 ...