--spoiler--
az düşünmedik bu numaralar üstünde, ve 6x4 itibariyle artık ne olduklarını kimleri ifade ettiklerini biliyoruz. geçmiş senelere ait bu tür sorular cevaplandıkça gözüme daha güzel görünüyor bu dizi, 6x3 ten sonra güzel bir dönüş olmuş.
son bölümü sevmeme en büyük katkısı olan karakter de sawyer dır. locke ile olan muhabbetleri beni kopartmıştır. özellikle viski içerlerken; locke'u karşısında gören ve ölü olduğunu bilen sawyer; içine blacksmoke kaçmış locke a da viskiden ikram eder ardından kadehini kaldırır ve der ki;