medyanın gazına gelmiş çok meşhur taraftar grubunun yıldırım demirören'e karşı tepkisini koymadığı biricik takımım.neymiş efendim takım kötü etkilenmesinmiş.kardeşim hangi takım ortada takım falan yok ruh yok bişey yok.ruh olsada bi yere kadar topu bilen oyuncu yok saysan 3 tane çıkar belki.ee bu koşullarda kötü etkilencek bir takım olmadığına göre bu taraftar grubunun feci şekilde protesto etmesi lazım sayın yıldırım demirören'i ama nerdee efendim..