sağ beki ekrem dağ, sol beki ibrahim üzülmez, forveti nobre, oyun kurucusu tabata, kurtarıcısı yusuf ve teknik direktörü mustafa denizli... [başkanı anmak bile istemiyorum. ölü taklidi yapıyorum fark ettiysen]
ben kendimi bildim bileli bu kadar kötü bir kadromuzun olduğu bir dönemi hatırlamıyorum... osvaldo nartallo, marius maldarasanu gelse, hatta veysel cihan gelip oynasa bu takımda sırıtmaz şu an.
bir de ömer üründül klişesi yapalım;
"yani bu maçı* bir yabancı izlese 'kırmızılılar beşiktaş, beyazlılar antep değil mi?' der"