beşiktaş

entry19538 galeri ses2
    1405.
  1. her şampiyonluğundan sonra fenerbahçe ile galatasaray kötüydü ondan şampiyon oldu diye küçümsenen takımdır. zira geçen sene şampiyon olduğundaki kadrosundan kağıt üzerinde daha kaliteli bir takım olmasına rağmen bu sene de "sadece koşuyorlar, kaliteli oyuncuları yok" diye küçümsenen takım.

    bir takım kötü oynayabilir, kötü bir sezon da geçirebilir. ama bu olay o takımın büyük bir takım olduğunu unutma hakkı vermez. bu şekilde yoksaymaya çalışmak saçmadır. o kadar kupayı parayla vermediler beşiktaş'a. gidin gezin kupa müzesini.
    4 ...