dizinin ismi yanlış konulmuştur. ''questions'' olması gerekmiş aslında...
ilk sezonlarda bir adadan kurtulma çabası vardı. buna çabalarken adanın gizemleriyle de tanışıyorlardı. ancak şimdi noldu? yok melek kavgası, yok jacop, yok black smoke... eskiden hiç değilse biraz gerçekçi geliyordu. philedelphia deneyi falan... şimdi sırf ticari kaygıdan dolayı diziyi uzattılar. üstüne üstlük son sezona gelmiş hala seyircinin kafasında bir milyon tane soru oluşturma peşinde senaristler. yok jack'in sıçtığı bokun içinde fıstık tanesi mi vardı, fındık tanesi mi? vsvs... son sezonda bari kasmayın be! zaten boka yardınız. en sonunda olayı şahin k'ya bağlıyacaklar bitecek böyle giderse...