arkadas berbat bir gun geciriyorsun, isine giderken sabahin korunde kar yagisi yuzunden 1 saatin yolda geciyor, sonra ise vardiginda sana cemkiren patronunla dalasiyorsun, dosyaydi ivirdi zivirdi. ve aklinda sadece eve gidip sicak bir bardak cay ile lost izleme hayalleri kuruyorsun tum gun. eve varip lost'u indiriyorsun, bitiyor ve sen ekrana bakarak oylece mal gibi bakakaliyorsun. Hani zaten bolum adindan da belliydi. Kate denilen miyminti karinin hakkinda gidecegini biliyorduk ama boylesine berbat bir bolum beklemiyordum. Tarihinin en kotu bolumlerinden biriydi. Gunumun icine daha da edilmis oldu, sagol lost.
Kate kaltagini dizinin basindan beri hic sevmem. o oyle agzini yamulttukca birisi buna okkali bir tane gecirse suratina diye hep soyler dururum. hatta ölsün diye oyle dualar ettim ki öldürmeyen senarist öldürmüyor arkadas bi gebermedi gitti. bir jack'e verir bakar olmadi gider sawyer'a yaltaklanir. boylesine gereksiz bir karakterden basyapit bir bolum beklemek zaten bastan hata. soz konusu desmond iken soluksuz izledigim bolumler nerde bu nerde. Arada bir sayid olmasaydi yuzune bakmayacaktim ya kate neyse..
--spoiler--
-bizim japon havanda birseyle ezdi, toz haline getirdi sonra kagidin icersine koydu. ben adam jack'e ilaci toz halinde verecek derken kagittan kapsul cikti. toz halinde ki ilac hangi arada derede kapsulun icine girdi anlayamadim orasini.
-sayid'i cok az gosterdiler, ben durumu biraz aydinlanir derken adamin ici giderek karariyor. en azindan bunu japon abimizden ogrendik. sayid jack'e icmemi istiyorsan icerim dedigi zaman jack'in bakislarindan ilaci sayid'e vermeyecegi pekala anlasiliyordu.
-yine japon abimiz sayid'e iskence ederken bir ara benim icim birbirine gecti sanki. ah be sayid sen bu hale dusecek adam miydin? senaristler size sesleniyorum. bi delikanli sayid kalmisken bari onu harcamayin!
-miles sayid'e neler oldugunun farkinda fakat icinde tutuyor soylemiyor. sayid'e attigi bakislardan bu bariz belli oluyor.
-yine sayid'e ilac veriyorlar, zehirleyerek oldurmek icin. 1 haftadir her yerde sayid'in icine jacob girdi denildi, durdu. eger ki jacob sayid'in icine girmis olsaydi, icersinde su an da buyumekte olan bir karanlik olmazdi. biliyoruz ki jacob siyah tarafi degil beyaz tarafi temsil eder. peki jabob degilse o buyumekte olan karanlik nedir ya da kimdir? o karanlik kalbine ulastiginda sayid kimin tarafina gececek?
-japon'un sozlerinden anladigimiz kadariyla claire'in de icini disini karanlik kaplamis. o da karanlik kusaga gecis yapmis. peki o halde claire'in jin'i kurtarmasi arkasinda ki sebep ne?
-jacob'in olmeden once bahsettigi savas karanlik ve aydinlik iki tarafin arasinda mi gececek?
--spoiler--
kisacasi yeni sorular uretmeden oteye gidememis vasat bir bolum.