--spoiler--
6.sezon 3. bölümü ne ayak bu kate bölümü ile istenilen heyecanı vermedigini düşündügüm ama son anda tapınaktaki dogen in claire için söyledigi ve sayyid içinde belirttigi durum biraz olsun güzelleştirdi durumu. uçak düşmedi ve herkes hayatına devam ediyor ama yine belirli kişilerin hayatı birbirine entegreli gidiyor. verilmesi gereken çok cevap var umarım basit şekilde bitirmezler. bu bölümde locke ve ben abimizide görmek isterdik ama ada da üst düzey sürtük modeli kate yi izledik.
--spoiler--
nedense hiç sevemedim bu kadınıda..kendimce dip not.